Merhabalar.
5 gundur dogum kontrol hapı kullanmaya basladim oncesinde hic kullandigim birsey degildi ama bende 3gundur anormal bi sekilde mide bulantisi halsizlik var ben direk hap sebep oldu diye dusundum ama yasayan varmi bu durumu normalmi yoksa hapi birakmalimiyim.