Kızım şuan 3.5 aylık. Hiç unutmam bende ilk haftalarda gece emzirirken ağlayarak buraya konu açmıştım, beni de buradaki anneleri sakinleştirmişti geçiyor diye o zaman inanmamıştım ama geçiyormuş. Halen daha önceki hayatımı çok özlüyorum ama şimdiki hayatıma aşığım 😻 O yüzden geçecek hemde öyle hızlı geçecek ki, arada fotoğraflarıma bakıyorum o günlerden kalan, ben ne yaşadım diye soruyorum kendime, halbuki tüm bunlar 3 ay önceydi, sanki yıllar geçti üstünden ☀️