Hanımlar merhaba. Kızım 4,5 yaşında. Sadece kendi istedikleri olsun istiyor. Aşırı inatçı. Sürekli o konuşacak, sürekli onla oynayacağız, başka hiçbir iş yaptırmıyor. Oturup hiçbir etkinlik yapamıyoruz, sadece kendi istediği oyunları oynamak istiyor. Bir problemle karşılaşınca çözüm üretmesi 0 hemen bizim yapmazı istiyor. Okuldan ödev etkinlik veriyorlar mesela umurunda bile olmuyor, biz yapıyoruz gel beraber yapalım diyoruz, yok başka oyun oynuyor. Hiç ilgilenmiyor bile. Okuldan da zaten sürekli şikayet geliyor kural tanımıyor diye. Arkadaşları yapınca kendisi yapmayınca da tuhaf hissetmiyor, öyle umurunda değil yani sorumlulukları, tek bildiği kendisinin istekleri. Her günümüz kaos. Suyunu bile çoğu zaman bize getirtmek istiyor, yapmayınca avazı çıktığı kadar bağırıp ağlıyor. Yine getirmiyoruz gidip içmiyor o suyu. Sofraya bir çatal kaşık bile koyduramıyoruz. Her şeyi ağlayarak istiyor. Düzgün isteme şekli yok. Bunlar yüzünden bütün gün inatlaşarak geçiyor. Artık mental olarak bitmiş durumdayım. Sınırsız büyütülen bir çocuk da değil nerde hata yapıyoruz bilmiyorum. Sizin tavsiyeleriniz ne olur, ne yapmalıyız ki normalimiz olsun artık.