Kızlar bu hipp 1 marka kullanıyorum bebeğimde ebebekten bir kaç gün önce 800 lük kutularından aldım fakat rengi sarı teneke kutularda beyazdı ve birazda koku var gibi bebeğimde kusuyor onu içince bozulmuş olabilir mi bu sarılık aklımı karıştırdı mağazadan gittim değiştirdim fakat bu da sarı son zamanlarda alan var mı içeriği mi değişti acaba