Oğlum 9 ay 18 günlük zor ve huysuz bir bebek canı sağolsun uykusu son zamanlarda çok kötü Zaten huysuz ve çok ağlayan bir bebekti ama sanki menenjit aşısından sonra daha zor bi bebek oldu ve gece uykusunda aşırı yüksek bir sesle sıçrayıp çığlık atarak uyanıyor dün gece gözleri kapalı bagıra bagıra ağladı uyandıramadım da nefesi kesildi çıkan dişide yok şuan altı tane dişi var zaten hasta da diil aşının etkisi de geçti bu durum neyin nesi anlamadım ama ufacık bir seste bile çığlığı basıyor çok üzülüyorum ve endişeleniyprum psikolojik bir problem mi var pedagoga götürmelimiyim bilmiyorum ama tipik şeyler söyleyip yaraya derman olmayan o kadar çok doktor var ki 🤔