@rabiaks Çok geçmiş olsun Rabbim kimseyi evladıyla imtihan etmesin. Şu an bebeğim kucağımda 2 buçuk aylık. Dünden beri ben de hastayım bize eşimden bulaştı galiba. Bir haftadır burun akıntısı, öksürük vs vardı. İki kere doktora gittik ciğerlere inmemiş dediler. Genel durumu iyi bebeğimin ama bugün hırıltı başladı aşırı değil nefes alış verişi de normal ama kaç gündür balgam birikti sanırım onu atamıyor. Ciğerlere inecek diye ben de çok korkuyorum bu gece de böyle devam ederse ben de çocuk acile gitmeyi düşünüyorum. Sizin hırıltı nasıldı nefes alış verişleri falan? Rabbim şafi isminle şifa versin bebeklerimize 😞