yagmur3494 ben kullandım ama benim bebeğim onu kullandığım zaman çok ağlıyordu gaz yaptı ona bu yağ içindeki birşey bebeğime dokundu onu kesince rahatladı çocuk daha sonraları da kolik olduğunu öğrendik ama o yağ banada yaramadı evet sütü yağlandırdı ama banada dokundu