tarcinlikurabiye Hanımlar sütçümüz sürekli gelmiyor , ben de yoğurt yapıyorum inek sütünden . Süt geç gelince de mayam ekşiyor . Ben bu mayayı buzluğa atsam olur mu , kullanacağım zaman süzmem mi lazım ılık kı olması lazım banananlatır mısınız
almira35 tarcinlikurabiye direkt al küçük parçalar halinde birer kaşık şeklinde strecle ya da buz küpleri kalıbına köy buzluğa at. Mayakacagin zaman önceden çıkar kendi kendine çözunsun. Biraz sulanacak ve pelyelesecek ama sorun değil karıştır sutle mayala. Ben her zaman dondururm. Tatlı olan yogurtlarimi bu seklde mayalik ayırıyorum direkt. Buzlugumda her zmn mayam vardır bu yüzden
Snp57asel tarcinlikurabiye maya buzlukta saklanirmi ki ilk defa duydum bende inek sütünden mayalıyorum kaynanamgilin mesela onlar 1 hafta inekleri hastalığa yakalandı ben marketteki yogurtla idare ettim sizde öyle yapın sütçunuz geldiği vakit tekrar mayalayin ama buzluk olayını hiç duymadım