gizemmeh4 cünkü anne güvenli yer. Sen yokken bebek ortama uyum sağlar sorun cıkarmaz ama seni görünce güvenli alanı geldiği için rahatlar ve ağlar aslında onların yanında durmak istemiyordur 😂 hangimiz baskasının yanında usku olup annemizi görünce ağlamadık ki