8 aylık bebeğim “ııııııııh ya da ahhhhh” diyerek elini, ayağını sıkarak kasıyor kendini gün içinde sürekli. 1-2 sn yapıp bırakıyor. Genelde yerde ya da oyun matında yapıyor, emeklemeye de yeni başladı onunla bir alakası var mı bilemiyoruz. Neden yapıyor olabilir? Benzer bir durum yaşayan var mı?