Kızlar 5-6 gündür romatizma ağrısı gibi bir ağrı çekiyorum sol bacağımda , üst bacak ,alt bacak birde kalça eklemi mi oluyor poponun içindeki sol kısımda ki kemik, ağrı değişik yerlerde oluyor gezici bir ağrı yani bazen ağrıyor bazen ağrımıyor buaralar hava yağmurlu genelde ondan mı ağrıyor başka bir sebepten mi bilemedim ortopedi dr gittim röntgen çekti üst kısmımı bir şey gözükmüyor ağrıların romatizmal olabilir romatolojiye git dedi bende yarına randevu aldım dahiliyeye gidip yeşil alan açtırıp gidecem.Neyse bel fıtığım falan da yok buarada aklıma başka şeyler geliyor panik atağım tutttu biraz bu konularda fazla pimpirikliyim normalde yağmur yağmadan önce ağrır dı 1 gün sürerdi ama şimdi kaç gündür böyle birde o bacağımda bir rahatsızlık hissi var ara da uyuşma da oluyor dizimin altından aşağıya doğru bazen de 2 bacakta oluyor uyusma bilgisi olan var mı kızlarr