bebeğimin dk 3170 2aylık oldu 4900 ama emmeye gelip 2-3 yutkunduktan sonra ağlıyor emmek istemiyor bakıyorum bazen süt öyle fışkırıyor ki durduramıyorum uykuluyken iyi emiyor ama gündüz özellikle savaşıyoruz resmen yardım edin nasıl bu durumdan kurtulabiliriz elle sağım yapıp ver dedi sağlık ocağı ama çok zorlanıyorum öyle haftada 2-3 gün günde bir kere elektrikli pompayla sağıyordum çok dolu olunca o yüzden mi oldu acaba bu durumu yaşayanlar var mı