esraezgioz
Üstte kalsın çok geçmiş olsun iki kez kaza yaptık , karşı taraf da biz de kaçmadigimiz için ortak tutanak tutuldu resimler çekildi ben bekarken babam ile ve inceleme yapıldı ikisinde de karşı taraf kusurlu sayıldı onların sigortası aracımızı yaptırdı, sizin fark var bu yüzden insAllah tez zamanda çözülür.