Sdeali 6 günlük taze bir anneyim bugün aç karnıma tartıldım doğuma giderken 63 kiloydum 58 olmuşum sizce böyle vermeye devam edermiyim yoksa alırmıyım bilemedim sizler ne durumdasınız 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🥰
Yagmur_17_ Sdeali yaklaşık 3 litle ile 5 litre arası su içmen gerekir doktorum öyle demişti göbek gidiyor bir süre kilonu koruyorsun kilo verme aşaması yavaş ilerliyor
Kuzumveben Sdeali ben hamileligimde 15 kilo aldim sezeryandan ciktim 5 kilo gitmisti sonra eve geldik 15 gun icinde 5 kilo daha gitti 1 ay sonra 5 kill daha gitti yani bebegim 2 aylik olmadan kilolarimin hepsi gitmisti cok sukur ama ben korsede kullandim cok faydasini gordum gobegim yok bolca su ictim 3 litre
Deletedmom276 Sdeali hamilelikte 20 kilo aldım, Doğumdan sonra tartıldığımda 12 kilo gitmişti. Şu an hamile kaldığım kilodayım,78 ile doğuma girdim (yaşım sebebiyle sezaryen oldum) 58 kiloyum şu an, emziriyorum, diyet vs hiç yapmadım, canım ne çekerse de yiyorum.
Melikerdem Yavaş yavaş gidiyor şu an daha odemlisin bol bol su iç ve sakın serbet iç ekmek ye diyenleri dinleme o zaman hepsi geri geliyor 😊😊
Sdeali Kuzumveben korseyi ne zaman kullanmaya başladınız peki ben dikişten dolayı korkuyorum açıkçası 😰
Kumrununtanesi 1 sene de vücudum tam eski düzenine oturdu belim şortum bacaklarım. 6 ayda tamamen kilo verdim. Düzen e oturması zaman aldı sadece.
Kuzumveben Sdeali korkmana gerek yok dikisin bir parmak kadar uzerinde takiyorsun zaten asla dikise deymiyor ben sezeryandan sonra 8.gun korse takmaya basladim doktorum takabilirsin demisti cok faydasini gordum 👍🏻👍🏻
PonciKom Sdeali keske bende vermesemm :)) dogmdan önce 45 tm doguma gırwrken 65tim daha amlyttan cıka rcıkmaz 54 oldum hastanede .. snra 43üm şuan keske vermesem hep zayıfım dogdugumdan beri hıc istemıom kılo almak ıstıom her gören hamıleyken dogmdan snra cok guzeldin kilo yakısmıstı dior eşim bile dogmdan snra cok kıskançtı şunu giyme bunu giyme şimdi tekrar almak ıstıyorum:(
Mylittleboy Sdeali doguma 76 kiloydum , 4.5 aylık bebegim suan 65 kiloyum göbek gitti 62 kiloyla hamile kalmıstım zaten yani gidiyor zamanla tabi cok cok yiyen biri degilsen asırı yersen alırsın tabi