İki senedir kızıma influvac yaptırıyordum hiçbir yanetki yaşamamıştık. Bu sene yedi yaşında yaptırdım. Ateşi çıktı haksiz hafif de burun akıntısı var. Bu yanetkileri yaşayan var mı? Şaşırdım. Eşim de hastalıktannyeni çıkmışken yaptırdın ondan oldu diyor