Bebeğim 27 günlük yüzünde isilik gibi döküntüler var doktor atopik dermatit dedi. Cilt kuruluğu var bi nemlendirici yazdı mustelanın şampuanını kullanın dedi. Alerjik olabilir ama emin değiliz henüz dedi. Benim cildimde çok kurudur. Kuruluk benden geçmiş olabilir ama bu atopik dermatit geçen birşey mi ?