Kızlar bebeğim 2 ay 19 günlük aşı olduktan sonra benim kıza bi haller oldu aşırı sinirli sürekli ağlama krizleri beni emmek istemiyor itiyor gündüz uykularımız yok denecek kadar az zamanla değişecek mi susmuyor ne yaparsam yapayım ağlayıp yorgun düşüp uyuyor nasıl geçecek valla kafayı yiycem