Bende bazen çok bunalıyorum yoruluyoruz insanlar yardımcı olucağına daha çok psikolojini bozuyor bağırdığım bi kaç kere oldu çok üzüldüm ağladım defalarca ama sonra anladım ki çok normal. Kendinizi motive edin arada dışarı falan çıkın siz mutlu olursanız daha sabırlı oluyorsunuz bebeğinize daha iyi bakıyordunuz bebeğiniz için en iyisi sizinle geçirdiği kaliteli vakit zaten