kubrakose çok zor doğurdum ben kızımı, her gün iğne vuruldum, genelde yattım. Annem hep yanımdaydı onun hakkını ödeyemem. 3. Çocuğum bu ama yaşayan ilk çocuğum, onun kılına zarar gelmesin diye babasını boşadım. Hasta ruhlu bi adamDı hamileyken bana saldırdı, kendine zarar veriyordu, eşyaları kırıyordu, hem de sebepsiz yere. kızına da saldırırdı kesin . Allahım onu bana bağışladı bir şey olduğunda aklım çıkacak gibi oluyor :( Allah’a emanet artık ama hala aglıyorum. Morardı anlı gözünün üstü :(