2 aylık salı akşam olduk. 24 saat sonra ateş yaptı. Ve çarşamba günü de şuan da uyku eğiliminde beslenmesini yapıyor ama normalde sürekli uyanık kalan çocuk kendini uykudan alamıyor ve ara ara öksürmeye başladı 2 ayşık aşıdan sonea bu şekilde uyku yapması normal mi