25524 yaşadığınız bölgeye bağlı. Akdenizdeyim yazın hiç kullanmıyorum, ekim ortası gibi kullanmaya başlıyorum genelde, yağmur ve fırtına sezonu başladığı zaman, yoksa hiç kıyafet kurumuyor. Hiç küçülme olmadı, 5 senedir var makina, özellikle ütü gerektiren bebek kıyafetleri için olmazsa olmazı. Makina durduktan hemen çıkarırsanız kırışma da olmuyor. Hem tozları da çekiyor. Alerji hastalığı olan insanlar için de kurtarıcı.