Eskiden ellerim Pamuk gibiydi yumuşacık hatta herkes parmak şeklimi vs çok beğenirdi bende bir aydır kışlık soslar turşular erişteler işte ne biliyim temizlik de soktum araya ellerim nemini kaybetti resmen kremliyorum beş on dakka sonra suyla işim oluyor yine aynı oluyor aşırı kuru çirkin bir el aldı eski halini alması için ne yapmalıyım acaba