kizlar merhaba hayırlı günleriniz olsun , bı konuda fikrinizi almaya geldim. Bugün oğlum tam bir aylik oldu sizce bir aylık bebekte uyku düzeni oluşturulur mu yoksa kendi kendine mi oluşur. Bazılari dört aydan sonra uyku düzeni oneriyo bazilarida daha erken basliyo kafam karışık benim de o yüzden sizden tecrübelerinizi istiyorum .
Bu arada bı tane daha oğlum var 3 yaşında onda uyku düzeni sıfır yenidogandan beri uyku düzeni hiç olmadı o yüzden birazda nasıl yapacağımı bilmiyorum rutinler fln önerilerinize acigim