Merhabalar 19 günlük erkek bebeğim var, ilk defa anne oluyorum. Bebeğimi emziriyorum aslında sütümün yeterli geldiğini de düşünüyordum. Geçen cuma kontrole gittiğimizde doktor sadece 60 gram almış dedi, şok geçirdik eşimle. Kakası, çişli bezi maşallah bol bol. Onun haricinde genel manada huzursuzluğu da yok. Arada sağdığım sütü Philips Avent’in biberonuyla verirken şunu fark ettim. Diyelim 40 cc süt var biberonda, bizimki içiyor hatta yutkunma sesi de çıkıyor bi süre sonra bi bakıyoruz hala aynı yerde süt seviyesi. Artık kafayı yiyeceğim bu çocuk aç mı diye düşünmekten. Diyelim sütüm yetmiyor, mama veriyim desem yine biberondan içmeye çalışıp azaltamıyor mamayı. Süt kaşığıyla sağdığım sütü veriyorum ama genzine kaçacak diye korkuyorum. Bir çözüm öneriniz var mıdır?