Merhaba arkadaşlar bebek için en önemli gösterge çiş ve kakamız galiba ... hem bilgi paylaşamı amacıyla hemde benim gibi durumu yaşayan var mı diye bu başlağı açtım.... bebeğimin gece yatmadan önce bezini değitiriyorum sabaha kadar çiş yapmıyor gibi o sarı çizgi mavi olmuyor bez kuru .kilo alımı normal aynı durum başından geçen yaşayan var mı