Bebeğim 53 günlük uykuları çok bölündü gece de dahil bir türlü emzirme pozisyonunu oturtamadım ağır olduğu için tutmakta zorluk çekiyorum ve tek meme de Max 7 - 8 dk anca duruyor ben de sağım yaparak beslemek istiyorum artık çünkü doyuyor mu doymuyor mu derken uykularımın bölünmesinden psikolojim cidden bozuldu yetersiz hissediyorum sürekli bebeğime karşı
Sabah sağım yaparak denedim 90 cc verdim ve hepsini içti
Siz kaç cc veriyorsunuz kaç saatte besliyorsunuz destek olursanız sevinirim ❤