9 ay 22 günlük oğlum var. Doğduğu günden beri uykuyu seven bir bebek hiç olmadı bu yüzden çok zorlandım. Yenidoğan döneminde bile uyumazdı. 4.aydan sonra kendi kendime uyku eğitimine başlamıştım ve yavaş yavaş düzene girmişti. Örnek akşam 8 de yatıp sabah 4 te uyanıyordu. Bazen daha da geç uyandığı oluyordu. Aralarda uyku halinde besliyordum. Şimdi gündüzleri asla uyumuyor. Son 2 haftadır inanılmaz yoruluyorum. Ben bile dayanamıyorum küçücük çocuk nasıl dayanıyor gerçekten bilmiyorum. Oyunlar oynuyoruz parka götürüyorum sürekli etkinlik ve hareket halindeyiz, yorulması için bütün tuşlara basıyorum, uyutuyorum 10 dk bilemedin yarım saat sonra uyanıyor ve inanılmaz bir dinçlikte. Hani gündüz uyumadı akşam sabaha kadar uyur diyoruz, gece de elli kere uyanıyor. Anlam veremedim hiç böyle değildi. Psikolojik olarak çökmek üzereyim.