hepyerdeyizz şekerim öncelikle çok teşekkür ederim faydalı olabildiysem ne mutlu 💕😘. Üşüngeç insanın tekiyim bu sebeple kolaylık nerede ise oradayım 😄. Geçen seneden kalma çay, kahve lekesini çıkardığım günden beri elim ayağım oldu. Elimde az çaba ve inatçı lekeleri çıkardığım kıyafetler var fotoğraflarını atayım annelerimize fikir oluşşun 🌸