Liliyy etimesgutta 1 ay oturmuş biri olarak neler çektim. Hepsinde yoktur ama bana denk geldi böcekli ev. Belediyeden ilaçlamaya gelen adamlar genelinde sıkıntı var dediler k yüzden ben eşimin işine uzak olmasına rağmen sincana bakınmaya başladım. Burası adı üzerinde yeni kurulmuş bir yer olduğu için içime sindi. Ben 29 ekindeyim. Geneli zaten sıfır buranın. Köprümüz yapılıyor çevreyola ulaşım daha da kolay optimuma 10 dk da varıyoruz biz çevre yoldan. Deprem açısından nasıl inanın bilmiyorum bizde Allaha emanet oturduk. Depremden sanırım hiçbir yerde kaçış yok ama ya. Bende burda 24 de oturuyorum etimesgutta 23 e oturuyordum 30 senelik böcekli bir evde… sincan gop gimsaya 7 8 dk da varıyorum. Sincan merkeze aynı 7 8 dk varıyorum çevre yoldan hızlı tren durağı geçecek o geçmeden bence evinizi alın sonrasında fiyatlar artabilir hızlı tren geçtiği için. Ama ben genel olarak 1 aydır burdayım ve öneririm iç anadolu insanı geneli zaten