Bende de çok yara olmuştu çatlamıştı emzirmek zulüm gibiydi sonra lansinoh göğüs ucu kremi aldım bide silikon uç çok iyi geldi kremi sürdükten sonra silikon ucu taktım yumuşattı ve zamanla iyileşti aynı şekilde göğüs ucu da fazlasıyla çıkıyor sanki biraz vakumluyor gibi oluyor