
Oğlum 28 aylık. Bir kaç haftadır bu ayağın da ve ilk gördüğüm de küçüktü şimdi bu halde. Başta çok fazla ayakta durduğu için sanmıştım. Çünkü sadece uyurken yatıyo onun haricin de hep ayakta hiç oturduğunu dahi görmedim. Kaynanam göz veya derma olabilir dedi. Doktora gitcez ama eşim ne zamana izin alır bilmiyorum. Gidene kadar bileniniz varsa eğer bana yardımcı olursa çok sevinirim. Şimdiden teşekkür ederim ☺️