karavaizoglu merhaba bizde de asd mevcut ve doğurduğum gün öğrendim, normal çocuklardan hayat kalitesi farklı değilmiş doktorumuz öyle söyledi, 6 aylıkken kontrol önerdi bende ilk duyduğumda perişan oldum kapanma olasılığı da çok yüksekmiş ve çoğu bebekte görülürmüş canınızı sıkmayın kontrolleri aksatmayın