Ahsensmom_ yani düzenliden kastınız ne sıklık bilmiyorum ama devlet hastanelerin de aşıyı doktor yapmıyor , aşı odaları var. Bizim takipli doktorumuz Nilüfer dorukta Suat bey. İlk 9 ay her ay gibi sonra aşılarda gittik. Aşılarıda kendisi yapıyor özel olanların zamanı planlaması vs . Ben Dr hanımı sağlık çalışanı olarak önderdim gittiğimizde çok oldu. Devlette genelde hasta olduğunda yada 2 yaş 4 yaş gibi rutin kan baktırma zamanları götürüyorlar sanırım.