Doğumdan sonra ilk kez geçen ay regli oldum ve öncesinde sütün çok azaldı ve bebeğimde meme reddi oldu asla emmek istemedi memeye gelince çığlık kıyamet ağladı. Bu ay yine reglime 1 hafta var ve yine aynı şeyleri yaşıyorum. Sütün çok azaldı ve meme reddi yaşıyoruz. Süt için takviyeler alıyorum çaylar haplar falan a a bu dönemde hiç faydası olmuyor. Bebeğim 3 aylık ve hiç mama vermedim sadece anne sütüyle besleniyor bu dönemde aç kaldığını hissediyorum. Bu geçeci bir durum mu ya da daha kolay atlatmak için ne yapmam lazım çok zorlanıyorum.