aybuke_ipek 4 aylık bebeğim var devletin verdiği Demir ilacı kabız yaptı araştırdım ve bestiron aldım günlük kaç damla kullanılmalı eczacı 3 dedi ama çok emin değil gibi konuştu kullananlar var mı
aybuke_ipek deniz255 ama normalde zaten bu 2 yaşından büyük çocuklar için kullanılıyormuş yine de doktorlar bebeklere veriyormuş da kilo başı 2 damla çok olmaz mı ağır gelmez mi acaba? Benim kızım 4 aylık 7 kg yani 14 damla çok fazla olur gibi
deniz255 aybuke_ipek bize doktor kilo başı 2 damla kullanın demişti. İlaç reçetelerine bakarsanız hemen hemen çoğunda 2 yaş üstü yazıyor zaten 🥲 doktorunuza danışın en iyisi siz