Arkadaşlar lütfen rica ediyorum 3-4 yaş çocuklarınıza kahvaltıda neler yapıyorsunuz, neler yiyorlar.
Bir çocuk Kahvaltıda hiçbir şey yemez mi yaa. Zaten normal de yemeyen bir çocuk.
Tükendim artık. Acaba ben mi çeşitli şeyler yapamıyorum diyorum. Önerebileceğiniz tarifler var mı. Lütfen yardımcı olursanız sevinirim