reyhan321 yazan kişi muhtemelen biraz eksik yazmistir , soyle ki siz verdiginiz kadar alıyorsunuz parayı 1 milyon mu alacaksınız vereceğiniz de bir milyon , sadece ilk girdiğiniz zaman sizden bir dosya masrafı alniyor bu para bu şirketlerin kari , düşünsenize her üye olandan alınıyor , biz 1.2 milyon için 84 bin lira verdik , yani bizim toplu ödeyeceğimiz para , 1.284 bin tl , anlatabildim umarım , o 84 tek faiz gibi düşünün yani .
Tabi dosya masrafı alacağınız miktara göre artıp azabiliyor , ve sistemden çıkmak istediğinizde bu para size geri verilmiyor , ana paranız verilir sadece
Bir de söyle bir durum var , para miktarı aynı ama taksitler değişiyor son taksitler daha yüksek oluyor , üstte yazan kişi 50 yazmissa muhtemelen son taksitleri 80 falandır , bizmde öyle suan 28 ödüyoruz , 6 ayda 3 bin zam geliyor , Ocak sonrası 32 ödeyeceğiz , ama bizimde son taksitlerimiz 45 civarı falandı . Sistem parasını asla bizde bırakmaz yani , onlar her türlü kazanıyor , ama bankadan kesinlikle çok mantıkli , bankadan 1 milyon aldığınız zaman 4 milyon ödemek zorunda kalıyorsun