Ben de bu arabadan alacağım baharda. Travel sistem kullanıyorum şuan puset kısmı çok rahattı ama artık sığmıyor bebegim. Bebek arabası kısmı da hiç rahat değil çok hantal. Daha hamileyken çok beğenmiştim ohlalayı ama yenidoğanken kullanamam diye en ucuz travel i aldım şimdi bir yaş dolunca chicco yu alacağım