gamzeq benim bebeğim de 4 aylık. 1 buçuk saatte bir uykusu geliyor hırçınlaşmadan uyutuyorum. Kısa kısa uyuyor ama böyle rahat. Gece uykusuna da 8-9 arası geçiyor. 2 uyku çok az şuan için. Her bebeğin de karakteri farklı bence bebeğinizi gözlemleyin ona göre hareket edin. Kurallara göre değil onların isteklerine göre ilerlememiz gerekiyor bence