Kızlar 2 gün önce bebeğimin göbek deliğinden sari bir akıntı gelip göbek deliğinde kuruduğunu gördüm (11 aylık) iyileşiyor gibiydi ama biraz kızarıklık var orda bugün internetten araştırdım baya ciddi bir şey gibi kızım bugün çok halsiz durgundu ve sürekli ateşi vardı şuanda hala daha var belirtileri de bunlar var mı bu şeyi yaşayan ben ilk defa gördüğüm için geçer dedim ama şuanda araştırınca aşırı korktum