kaymakliekmekkadayifi 4 yaş kızım aynı bu şekilde. 5 aylıkta kardeşi var. Anaokuluna gidiyor orda sürekli sandalyesinde kalkıyormuş, sürekli başka biseylerle uğraşıyormuş, evde de okulda da koyduğu eşyaları bulamıyor unutuyor nereye koyduğunu falan. Ayrıca işitme kaybı olduğu için özel eğitim alıyor. Özel eğitim kurumundaki psikolog ile görüştüm acaba destek almamız gerekir mi aşırı dikkat eksikliği var dedim bu şekilde davranıyor diye anlattım çok normal olduğunu söyledi. Şuan kardeşinden dolayı kafası dalgın olabilir, zaman verin bu düzene alışması için dedi, daha fazla ilgi ve sevgi gosterin dedi ki zaten hep ilgili sevgili davranıyoruz ama dediğim gibi danıştığım psikolog normal dedi yaşı itibariyle ama ben hâlâ tedirginim bu durumdan dolayı şuan takip ediyorum uzun bir süre daha devam ederse başka birine daha danışmak istiyorum açıkçası