Kızlar kızım son 2-3 haftadır vurma fırlatma ve bağırma eğilimi var bizden görmüş değil hatta beraber oyunlar oymuyoruz eğleniyoruz gülüyoruz kendi kendine oyun oynar sakince ya da kitaplardan resimlere bakıp nesnelerin isimlerini söyler falan ama şu son haftalarda resmen canımıza okuyor normal mi sizce ya ☹️