Merhaba hanımlar oğlum 3,5 aylık doğduğu 8. günden bu zamana kadar kakasında arada mukuslu arada sade kan geliyor. Geçtiğimiz ay içerisinde bir kaç gün üst üste oldu hatta gastroenteroloji bölümüne götürdüm kanları temiz çıktı fakat süt alerjisimi değilmi anlamak için doktor iki hafta boyunca süte süt ürünleri tüketmem gerektiğini ve bu süreçte gözlemlememi söyledi sonrasında zaten kontrol olacak tekrardan. Bebeğim hem anne sütü alıyor hemde sma optipro 1 mama kullanıyorduk azaltarak. İçerisinde süt protein olduğu için doktorumuz onu da bıraktırdı Aptamil verdi alerjik mama olduğu için ama aple benim oğlumu gaza sıkıştırıyor araştırmalarım sonucu bebelac pepti Junior mamayı buldum. Bu mamayı kullanıp memnun kalan var mı aranızda yardımcı olur musunuz lütfen???