Siz bide beni dinleyin, 37+4 suyum geldi yatışım yapıldı 11 den akşam 8 buçuğa 2 suni sancı bitirdim normal doğumla bebeğime kavuştum epidural vs almadım yasaktı beyincik sarkmasından. Plesanta alınırken çok zorlandı doktor başkasına sevk etti plesanta rahmimin duvarına yapışıkmış ve elleriyle söküp aldılar çok uğraşıldı… dikişlerim vardı ve ben çıkar çıkmaz tonlarca ilaç aldım ertesi sabah alttan muayne oldum ve defalarca oldum içimde küçük parçaların kaldığı söylendi ve tedavi olmalıydım 6 gün hastanede yattım dilaltı hap vajinal ve makattan fitiller neler neler yaşadım taburcu oldum artık bitti denildi evde ilaçlarını al dendi. Çrş günü eve gittik ve saat akşam 5 gibi lavboya gittiğimde benden büyük uzun bi parça geldi baya büyük ama bidaha tekrar gittik ve canlı canlı dikişlerim varken yine elleriyle içime girip afedersiniz yani parçayı çekip çekip çıkardılar ve yetmediği gibi avuçları ile kan pıhtılarını çıkardılar Allahım dedim herhalde bitmiştir artık ben ne yaşayabilirim ki dedim oysaki çıkan 2. Plesantaymış doktorlar şok oldu ve parçayı videoya alıp tüm doktorlara mesaj olarak atıldı neyse dedimki bitti yani eve gidicem ultrason ile bi baktıki demesinmi içinde hala büyük parçalar var ve sabah hemen kürtaj olacaksın… yine yatışım yapıldı bebeğim 1 haftalık ve kürtaj da oldum sonra yine 10 gün fitil dilaltı kullandım ve ben henüz 20 yaşındaydım… Allahım çok zordu benim gibi doğumu olan varmı dedim Rabbime şükürler olsun ki bebeğimi sağlıkla kucağıma alabildim resmen travmam oluştu😓