sdken 9 aylık kızım doğduğundan beri hırıltılısı var bı ara geçti şimdi yine aynı buhar antibiyotik ne verdiysem geçmiyor napicam bilmiyorum öksürüğü de oluyor arada 4 aylıkken bronşitten hastanede yattık
58vildan sdken bazı çocugun solunum yolu dar oluyor her hırıltılı hastalıktan değil. Benim bebeğinde öyle genzi akmaya başlayınca serum fizyolojik ile gem hava hem burun temizleme ve sırtına 3-5 dk pat pat yapıyorum 3-4 günde şikayeti geriliyor