Kızlar bebeğim ilk doğduğu ay 2500 kiloydu o zamanlar 90 cc içiyordu çok rahat ilk ayında şimdi 2 ay 10 günlük 90 ı bırakın 60 ı çok zor içiyor oda 5 saat aralıkla neden böyle çok üzülüyorum anne sütü üstüne kabızlık da var anne sütü bu kadar kabız yapar mı 3-4 günde Bi yapıyor kakasını