ebru001 Benimkilerin arasında 2 yaş var.İkisi de erkek. Küçük olan biraz yerinde duramayan biri. Biraz da fazzzzlaaacaaa ağlayan inatlaşan biri. (2 yaş sendromu da olabilir tabii ama doğduğundan beri ağlıyor 😅)
BUNDAN MÜTEVELLİT minimum 4-5-6-8-10 yaş uygundur. 2 yaş aralığı benim burnumdan getirdi, rengim soldu, egzamam coştu, fıtığım çıktı, sosyal hayatım bitti, beyaz bayraaaaak 🏳daha çok yazarım da😅