eliftugba Gündüz hiçbişeyyoı ama gece bi öksürük başlıyor uykusundan uyandırıyor napıcamı şaşırdım 3 yaşında yeni antibiyotik bitirdik
dayes eliftugba ayaklarının altına sarımsak yağı yapıp sürmeyi denediniz mi bir de pekmezli Tereyağlı bir tarif vardı o da iyi geliyor