Artık kafam davul oldu iyice. Kızamık aşısı olduk gecesine ateş basladı ve bitmiyor dün gece gittik dr a ama ilaç verdi döndük hala cok fenayız ateş sürekli cıkıyor. Dr peditus ve dolven sabah ogle aksam yazıyor. ayrıca fitil verdi oda sabah aksam. Size sorum. Bunların hepsini bianda nasıl kulanıcam sabah öğle aksam iki surubu birliktemi vermeliyim ardarda? bilen yazabilir mi acaba