esmaahmet Arçelik derim. Annem hep Arçelik kullanır her eşyasından memnun. Buzdolabı da aldı yenilerde sebzeler yeşillikler 2 hafta taptaze duruyor. Kodu da 578557 el maxi diye geçiyor. Baya büyük bir dolap dondurucu üstte bu modelin annem baya kısa boylu olduğu için böyle aldık. Bir de Arçelik eşyalarında motorlarına 10 yıl garanti veriyormuş. Dolabın garantisi 3 yıl ama motor garantisi 10 yıl.
Kendiminki de keysmart a101 ya da bimden almış eşim hiç memnun değilim. Küçük ve raf sistemi kullanışlı değil. Zaten ısınma sorunu var. Uygun fiyatlılar ama servis sıkıntı garanti sıkıntı tavsiye etmem.